Thursday 19 May 2011

Dunia Baru Ku......

hello.....
aku berjaya merekacipta satu blog untuk perjalanan dalam hidup aku yang baru mula-mula nak terjerumus dalam dunia penulisan.....erm walaupun aku baru bersekolah di sekolah rendah....tapi aku nak mencubas mencari ilmu dalam dunia internet ni...sekurang-kurangnya aku dapat improved aku nyer penulisan....

so pada kawan-kawan aku di seluruh negeri, kau orang boleh lah share ape2 yang manis dan pahit dalam memories kiter sewaktu di dunia kanak-kanak ini....selalunya time-time macam ni lah kita banyak kenangan manis....

pada semua kawan-kawan yang dah lama berkecimpung dalam dunia blog, saya harap korang semua boleh terima kehadiran aku untuk memeriahkan lagi dunia penulisan blog ni....

okay,jumpa lagi untuk entri yang akan datang....my first entry berjaya...yahoooooooooooooooo

No comments:

Post a Comment